BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 1, 2010

duyung

kedatangn aku ke teluk batik merupakn pngalaman yg x dpt aku lpekn kerana sedg aku n temn2 leka bermain d tepi pntai kdegaran suara yg sayup2 meminta tlg...
ku pndg ke pantai aduhai si dyung yg chumil sgt2....
sgt mnarik n memikat ati para plancong...
yeke?????????
(msih dlm tnda tnye)
yuhuuuuuuuuuu....


aku n sahabatku mnarik dyung itu ke tepi n ktorg mlekn sesi fotografer.....
klik..klik...klik...
bersama dyung...
auwcchhhh....


kelihatan wjah yg sgt ceria d wjah dyung tersebut...
tgk 2 bkn main posing lg dyung 2...
lau aku tau aku biarkn je dia trdampar n trsekat dlm jala...
hahahahaha....


x ckup 1 nk 2...
x ckup 2 nk 3 si dyung ni...
posing lg cpt...
tp no fon mesti bg k...
mne la tau sesat kat pulau leh la aku cll ko...
hahahaha....


dyung 2 sbnrnye nk ckp yg ktorg ni bgus n baik tp dia x tau nk ckp bhasa mlayu that why la dia tnjukkn ibu jari dia je...
sian kn dyung ni...
ktorg ajr gak dia ckp bagus tp yg dia ckp "u all are the best student"....
nsib baik la mak ktorg hntar ktorg g skolah...
fhm la gak...
hahahahaha.....


pic ni d ambil sebelum ktorg berjmpe ngn dyung...
tgk bju ktorg msing2 ad couple rite?
jgn jeles au...
hehehehe...


pic ni diambil setelah ktorg mnukarkn dyung 2 kpd mnusia yg normal d ats bntuan dugong yg agk ganas....
ad ke patut dia hempap dyung 2...
nsib baik dyung 2 x nangis n sntiasa trsenyum lebar....
gila gmbar btul dyung ni...
ish jgn kate korg je x fhm ngn prangai si dyung ni...
aku pn x fhm...
lyn jela lau x nti dia mrajuk...
hahahaha...

KEMESRAAN DI TELUK BATIK AKN KTORG KEKALKN WLAUPN D MANA KTORG BERADA DENGAN AD NYE KEHADIRAN DUYUNG N DUGONG....
ZAAAAAASSSSSSSSSSSS

0 comments: